Nykyistä korotusta pienempi all-in-korotus No-Limit Hold'emissä

No-Limit Hold'emissa nykyistä panostusta (tai korotusta) pienempää all-in-korotusta ei lasketa korotukseksi (tai uudelleenkorotukseksi), vaan kyse on ainoastaan toiminnasta. Se voidaan maksaa, mutta se ei aukaise toimintaa uudelleen. Koska pientä all-in-korotusta ei mielletä virallisesti korotukseksi, pelaajan lisätoiminta tarkoittaisi, että hän korottaa itseään vastaan.

Saat lisätietoa vierailemalla Bob Ciaffonen sivulla Robert's Rules of Poker, joka sisältää yleisen mielipiteen mukaan pokeripelin lopulliset säännöt:

Seuraava sääntö löytyy osiosta 14 – No Limit ja Pot Limit, sääntö 3:

"Kaikkien korotusten täytyy olla vähintään samansuuruisia kuin aikaisempi panostus tai korotus kyseisellä panostuskierroksella all-in-panostusta lukuun ottamatta.

Esimerkki: Pelaaja A panostaa 100 ja Pelaaja B korottaa 200. Korotusta haluavan Pelaajan C täytyy korottaa vähintään 100 lisää, jolloin kokonaispanos on vähintään 300. Pelaaja, joka on jo toiminut ja joka ei kohtaa kokonaista panostusta, ei voi myöhemmin tehdä all-in-korotusta, joka on pienempi kuin vähimmäispanostus tai viimeisen panostuksen tai korotuksen koko määrä. (Puolikkaan panostuksen sääntö panostuksen uudelleenavaamisen on ainoastaan limit-pokerissa.)"

Tämän vuoksi palvelimemme todennäköisesti estää korotuksen, jos all-in-korotuksen summa ei ole vähintään edellisen korotuksen suuruinen.

Palaute

Vastasiko tämä artikkeli kysymyksiisi?

Liittyvät ohjeartikkelit